Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Usage of CRM in Small and Medium Enterprises
Rok: 2007
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Customer Relationship Management ´06
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Aplikace CRM v malých a středních podnicích Malé a střední podniky musejí pro svoje přežití na trhu využívat svých silných stránek. Jednou z hlavních silných stránek je jejich flexibilita a blízký vztah k jejich zákazníkům. Malé a střední podniky mívají vztahy se svými odběrateli na lepší úrovni, protože jsou schopni lépe naslouchat přáním zákazníka a rychleji na tyto přání reagovat. Pro optimální fungování vztahů firma-odběratel je ale vhodné implementovat principy CRM do systemu podniku. Tento příspěvek stručně pojednává o tom, že i malé a střední podniky by měli do svých struktur CRM systém zavést.
eng Usage of CRM in Small and Medium Enterprises Traditional marketing wisdom holds that a market orientation provides a company with a better understanding of its customers. Without understanding what customers needs and wants is impossible to satisfy them. Who will satisfy customers better than competitors will receive large group of loyal customers. It is reason why can Small and Medium Enterprises (SMEs) be successful on market. Thanks to their size they are very flexible for changes in customer?s behavior. They know their customers better than large companies and often have closer contact with customers. marketing, small and medium enterprises, market orientation