Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingové řízení
Autoři: Vaculík Josef | Berka Aleš | Keřt Radim | Kuběnka Michal | Havran Zdeněk
Rok: 2005
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název zdroje:
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingové řízení Učební text navazuje na základy marketingu prezentované v bakalářském studijním programu. Záměrem textu je prohloubení znalostí marketingových nástrojů v odlišných oborech. hodnota pro zákazníka;inovace;IS/IT;koncepce řízení podniku;konkurenční výhoda;logistika;marketing;marketing na zahraničních trzích;marketing obchodních sítí;marketing služeb;marketingový mix;organizační struktury;regionální marketing;spokojenost zákazníků;strategické plánování
eng Marketing management