Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing II
Autoři: Vaculík Josef | Berka Aleš | Kuběnka Michal
Rok: 2005
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název zdroje:
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing II Tento učební text bezprostředně navazuje na 1. díl učební opory. Jeho posláním je objasnění základních pojmů jednotlivých nástrojů marketingového mixu - výrobek, cena, distribuce, komunikace se zákazníkem. cena;cenová politika;cenová strategie;distribuce;distribuční cesty;distribuční mezičlánky;fyzická distribuce;inovace;logistika;marketingová komunikace;metody stanovení ceny;nový výrobek;osobní prodej;podpora prodeje;přímý marketing;public relations;reklama;výrobek;výrobková strategie;změny cen;životní cyklus výrobku
eng Marketing II