Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing I
Autoři: Vaculík Josef | Keřt Radim | Kuběnka Michal | Berka Aleš
Rok: 2005
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název zdroje:
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing I Skriptum Marketing I je určeno studentům kombinovaného studia v rámci programu Hospodářská politika a správa. Je základním studijním materiálem předmětu Marketing. Cílem je objasnění základních marketingových pojmů, pojednání o marketingovém výzkumu, segmentaci trhu a nákupního chování spotřebitelů a organizací. Struktura je složena ze čtyř kapitol, které vytváří rámec marketingového řízení firmy. Každá kapitola je uvedena cílem, doplněna základními pojmy a příklady z praxe úspěšných marketingově řízených firem. V závěru jsou uvedeny otázky k zamyšlení a úkoly pro zodpovězení, které slouží k průběžnému hodnocení znalostí studentů. Rovněž každá kapitola doporučuje ke studiu další literaturu, která rozšiřuje poznatky studentů. analýza údajů;cena;komoditní konkurence;kupní chování;kupní chování organizací;makroprostředí;marketingová koncepce;marketingový výzkum;Maslowova pyramida potřeb;metody pozorování;metody prognózování;metody sběru informací;metody šetření;mikroprostředí;motivace;postoje;prezentace výsledku výzkumu;proces marketingového výzkumu;prodejní koncepce;realizace výzkumu;sociálně-marketingová koncepce;spotřebitelské kupní chování;statut;trh;učení;užitná hodnota;výrobková koncepce;výrobkový výzkum;výrobní koncepce;výzkum konkurenční schopnosti;výzkum trhu;životní styl
eng Marketing I