Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Využití ICT technologií v řízení regionu
Autoři: Čapek Jan
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Univerzita Pardubice
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 10-14
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití ICT technologií v řízení regionu E-goverment by měl začínat se spoluprácí svých oddělení elektronickou cestou. Mnoho služeb, jako e-mail, video-konference, diskuzní fóra používá standartní dokumenty atd. a tyto by měly podporovat spojení mezi prostorově vzdálenými úřadovnami. Služby pro občany jsou nabízeny předevšín prostřednictvím tak zvaných portálů. Typické použití portálu je v poskytnutí informací a podpoře spojení občan- úřad. Tyto problémy budou diskutovány během presntace detailně.
eng Using ICT Technology by region management The e-government should start with electronic collaboration of governmental departments. Several services, like email, video conference, discussion forums, use of shared documents, etc. should be supported for assisting the efficient and productive collaboration of remote governmental departments. Since the functionality of the provided services is well known, no detailed description of each service phase is provided. The services for citizens are offered through so called governmental portals. The typical use of a governmental portal is to provide information to the citizens and to support several types of citizen?government transactions (e.g. issuing birth certificates, submitting tax forms, conducting electronic payments, etc.).These problems will be discussed within the presentation in detail. e-goverment, safety document exchange, warehouse, portal