Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingová podpora prodeje pojistných produktů
Autoři: Pešek Antonín
Rok: 2004
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 221-224
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingová podpora prodeje pojistných produktů Pojišťovnictví je dnes v obtížné situaci. Produkty jsou nepochybně ideálním zbožím. Jejich spotřeba je abstraktní a jejich potřeba závislá. Článek definuje hlavní nástroje marketingového výzkumu v pojišťovnictví. Jde o: výzkum produktu, výzkum možné prodejní podpory, výzkum prodejních metod, výzkum image. marketingový výzkum;pojistné produkty
eng The Marketing Promotion of Sales of Insurance Products The paper deals with marketing research in insurance. Insurance is in difficult position these days. Paper defines main sectors of insurance in view of marketing - it is: product research, promotion research, sales methods research, image research. marketing research; insurance products