Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Základy marketingu
Autoři: Vaculík Josef
Rok: 2004
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název zdroje:
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 273
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Základy marketingu Skripta podávají srozumitelným výkladem přehled o základních nástrojích marketingu a činnostech marketéra přii zajišťování uspokojení potřeb zákazníka. Ve skriptech jsou shrnuty zkušenosti autora při aplikaci marketingových nástrojů, které byly v praxi ověřeny. Po objasnění a pochopení nástrojů marketingu lze tyto nástroje dále rozvíjet a implementovat v konkrétních podmínkách praxe. marketingový mix;prostředí;kupní chování;segmentace; produkt;cena,distribuce;komunikace;logistika
eng Principles of marketing Lecture notes involve view of fundamental marketing instruments and marketing headworker activities necessary to ensure satisfying of customer needs. In lecture notes are resumed experience of author at implementation of marketing instruments, which verifies in practice. Along explanation and comprehension of marketing instrument it is possible these instruments develop and implement in factual terms. marketing mix;relationship;purchase behavior;segmentation;product;price;distribution;communication;logistics