Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing I.
Autoři: Pilný Jaroslav
Rok: 2009
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název nakladatele: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání: Ústí nad Labem
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing I. Skriptum je určeno pro studenty kombinované formy studia. Jsou zde vysvětleny základní pojmy užívané v marketingu a jsou zde charakterizovány hlavní úkoly marketignového řízení ve firmě. Skriptum dále seznamuje se základními kroky marketingového výzkumu. V neposlední řadě jsou zde popsány faktory ovlivňující kupní chování zákazníků. marketing;marketingový výzkum;segmentace trhu;kupní chování
eng Marketing I. marketing;marketing research;segmentation of market;purchasing behavior