Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Introduction to Management and Marketing
Autoři: Lacina Karel | Bachmann Pavel
Rok: 2007
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Úvod do managementu a marketingu Kniha pojednává o klíčových principech managementu a marketingu. V její provní části jsou osvětleny historie managementu, manažerské metody, základní manažerské funkce, zásady strategickénho managementu a managementu změn a osobnoslt managera. Ve druhé části pojednávající o hlavních zásadách marketingu jej především zdůrazněn význam marketingu pro soudobé řízení podnikatelských a nepodnikatelských subjektů. management;marketing;kontrola;strategické plánování
eng Introduction to Management and Marketing The book deals with the information about basic principles of management and marketing. The histiry of management, managerial methods, the main managerial functions, key features of strategic management, the management of change as well as manager´s personality are explained in the first part of the book. The second part of the book deals with principles of marketing. The sigbificance of marketing for the contemporary management is underlined. management;marketing;entrepreneurship;strategy;planning; organizing;staffing;leading;control;marketing strategy;marketing concept;marketing environment;mark;ting research process;marketing mix;marketing channels