Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Identifikace klíčových faktorů úspěšného podnikání ve 21. století
Autoři: Horčička Aleš
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2008
Název nakladatele: Slovenská poľnohospodárská univerzita v Nitre
Místo vydání: Nitra
Strana od-do: 490-494
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Identifikace klíčových faktorů úspěšného podnikání ve 21. století Cílem každé podnikatelské činnosti je vyrábět výrobky nebo poskytovat služby, které jsou vyhledávány spotřebiteli na trhu, a jejich prodej nebo poskytování při dosažení zisku. Podnikatelský plán je považován za jeden ze základních dokumentů určujících úspěšné podnikání pro každý podnikatelský subjekt. Definuje strategické cíle a způsoby, jak jich dosáhnout. Nicméně, podnikání je však mnohem složitější proces. Zahrnuje totiž také mnoho právních, ekonomických, technických a personálních aspektů. Text článku je založen na autorových četných kontaktech s manažery průmyslových podniků na všech úrovních řízení. Vzhledem ke složitosti problémů nemůže být komplexním návrhem, jak být úspěšný v podnikání, ale jeho smyslem je generalizace pozitivních zkušeností a znalostí. Podnikání;marketingové podmínky;technické a technologické podmínky;personální podmínky;ekonomické cíle;zisk;podnikatelský plán.
eng Identification of Key Success Factors for Entrepreneurship in the 21st Century The aim of each enterprise activity is to produce products or provide services, which are sought after by consumers in the market and their sale or providing yields a profit for an entrepreneur. The prospectus is declared to be one of the basic documents indicating successful entrepreneurship for each entrepreneurial firm. It defines strategic goals and ways how to achieve them. However, entrepreneurship is much more complicated process. It also involves many legal, economic, technical and personal aspects. The text of the article is based on an author's numerous contacts with industrial enterprise managers at all levels of management. Considering problems complexity, it can not be the comprehensive suggestion how to be successful in enterprising, but the sense of the text is generalization of positive experience and knowledge. Entrepreneurship;marketing conditions;technical and technological conditions;personal conditions;economic objectives;profit;prospectus.