Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Selected Marketing Methods in Spa Industry in Czech Republic
Autoři: Šmíd Martin | Charbuský Miloš | Kraftová Ivana
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Marketing a obchod 2008
Název nakladatele: Národné lesnícke centrum
Místo vydání: Zvolen
Strana od-do: 250-253
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vybrané marketingové postupy v lázeňství České republiky Celkový vývoj v České republice změnil po roce 1989 podmínky pro rozvoj lázeňství. Jednotlivé jeho subjekty musely reagovat na změněnou právní, ekonomickou i sociální realitu. Kromě jiného začaly využívat i moderní marketingové přístupy. V transformující se ekonomice to bylo jednou z podmínek, aby uhájily svoji existenci. Cílem článku je ukázat na některé z využívaných postupů. léčebné lázně;vlastnická struktura;právní úprava;marketing
eng Selected Marketing Methods in Spa Industry in Czech Republic The general development in Czech Republic changed the conditions for progress of spa industry after 1989. Concrete involved subjects had to react to altered legal, economic and social reality. After all modern marketing methods started to be used. That was one of conditions to survive in the transforming economics. Aim of this paper is to show some of used methods. healing spa;property structure;legal regulation;marketing