Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingové řízení II pro kombinovanou formu studia
Autoři: Vaculík Josef | Keřt Radim
Rok: 2008
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název zdroje: Marketingové řízení II pro kombinovanou formu studia
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 126
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingové řízení II pro kombinovanou formu studia Tento učební text je určen pro studenty kombinované formy studia. Zabývá se marketingem služeb, inovačními funkcemi v marketingu, marketingem na zahraničních trzích a marketingem obchodních sítí. marketing;inovace;zahraniční trhy;obchodní sítě
eng Marketing Management II This lecture notes is about marketing of the services, innovation functions in marketing, marketing of the foreign markets and marketing of the commercial networks. marketing;innovation;foreign markets;commercial networks