Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Reklama a životní cyklus produktu
Autoři: Novotný Josef
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z konference Modelování a rozhodování ve veřejné správě
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 57-63
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Reklama a životní cyklus produktu Tento příspěvek se zabývá reklamou a jejím vlivem na životní cyklus výrobku a také otázkami, které ovlivňují změny přístupu a používání reklam v procesu životního cyklu výrobků popř. služeb. Tedy, zda reklama ovlivňuje prodej produktů nebo služeb a popisuje propracovaný model pro hodnocení účinnosti určitých období životního cyklu výrobků. reklama;životní cyklus produktu;služba;prodej
eng The Advertisement and Product Life Cycle This essay deals with relation of advertisement and its influence on life´s cycle of product. Also questions that influence the change of access and application advertising implements in the process of life cycle of products eventally services. Then the advertisement influences sale of pruducts eventually services and elaborate model evaluation for effectiveness of particular periods life´s cycle of products. advertisement;product life cycle;service;sale