Vytvoření dvou nových elektronických kurzů pro předměty: Management a marketing v mezinárodním kontextu; Marketingová komunikace a public relations
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.20 - 30.11.20
Pracoviště:
Fakulta ekonomicko-správní - Ústav podnikové ekonomiky a managementu
Hlavní řešitel: Kantorová KateřinaSpoluřešitelé: Novotný Josef
Popis:
Podporou restrukturalizace bakalářských a magisterských studijních programů vyučovaných v českém jazyce na Fakultě ekonomicko-správní, ve studijních programech Ekonomika a management, je zvýšení efektivity výuky. Jde o zlepšení vědomostí a dovedností studentů a doplněním znalostí a dovedností akademických pracovníků. Projekt se věnuje zejména vytvoření nových elektronických kurzů předmětů v Learnig Management System Moodle: - Marketingová komunikace a public relations vyučovaný v bakalářském studijním programu v kombinované formě studia. - Management a marketing v mezinárodním kontextu vyučovaný v navazujícím magisterském studijním programu v kombinované formě studia. Součástí projektu je doplnění znalostí a zvýšení dovedností akademických pracovníků prostřednictvím absolvování kurzů, seminářů, nákupu pomůcek, nákupu odborné literatury a pronájmu přístupů ke vzdělávacímu portálu.
Podporou restrukturalizace bakalářských a magisterských studijních programů vyučovaných v českém jazyce na Fakultě ekonomicko-správní, ve studijních programech Ekonomika a management, je zvýšení efektivity výuky. Jde o zlepšení vědomostí a dovedností studentů a doplněním znalostí a dovedností akademických pracovníků. Projekt se věnuje zejména vytvoření nových elektronických kurzů předmětů v Learnig Management System Moodle: - Marketingová komunikace a public relations vyučovaný v bakalářském studijním programu v kombinované formě studia. - Management a marketing v mezinárodním kontextu vyučovaný v navazujícím magisterském studijním programu v kombinované formě studia. Součástí projektu je doplnění znalostí a zvýšení dovedností akademických pracovníků prostřednictvím absolvování kurzů, seminářů, nákupu pomůcek, nákupu odborné literatury a pronájmu přístupů ke vzdělávacímu portálu.