Inovace předmětu Veřejné finance I v bakalářském studijním programu
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.18 - 31.12.18
Pracoviště:
Fakulta ekonomicko-správní - Ústav ekonomických věd
Hlavní řešitel: Sobotka Martin
Popis:
Projekt je zaměřen na rozvoj vybraných znalostí a dovedností z oblasti veřejných financí studentů v prezenční i kombinované formě studia. Současný obsah předmětu bude modifikován na základě aktuální literatury a odborných textů vydávaných např. orgány státní správy apod. Obsah předmětu bude také doplněn o dosud nezpracovaná témata z oblasti správy daní a poplatků. Snahou je zachytit aktuální stav veřejných financí v ČR, přičemž zdroje dostupné pro studenty jsou většinou staršího data vydání a nové trendy nezohledňují. Projekt je zaměřen na vytvoření chybějících studijních materiálů v ucelené podobě. Tyto texty poté budou v elektronické podobě dostupné studentům v rámci prostředí LMS Moodle. Uskutečnění projektu přispěje studentům příslušných studijních oborů k rozšíření jejich znalostí, dovedností a způsobilostí, které získají a které jsou relevantní pro jejich další uplatnění v praxi.
Projekt je zaměřen na rozvoj vybraných znalostí a dovedností z oblasti veřejných financí studentů v prezenční i kombinované formě studia. Současný obsah předmětu bude modifikován na základě aktuální literatury a odborných textů vydávaných např. orgány státní správy apod. Obsah předmětu bude také doplněn o dosud nezpracovaná témata z oblasti správy daní a poplatků. Snahou je zachytit aktuální stav veřejných financí v ČR, přičemž zdroje dostupné pro studenty jsou většinou staršího data vydání a nové trendy nezohledňují. Projekt je zaměřen na vytvoření chybějících studijních materiálů v ucelené podobě. Tyto texty poté budou v elektronické podobě dostupné studentům v rámci prostředí LMS Moodle. Uskutečnění projektu přispěje studentům příslušných studijních oborů k rozšíření jejich znalostí, dovedností a způsobilostí, které získají a které jsou relevantní pro jejich další uplatnění v praxi.