Inovace výuky marketingově zaměřených předmětů ve studijních programech Ekonomika a management, Hospodářská politika a správa, Systémové inženýrství a informatika
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.18 - 31.12.18
Pracoviště:
Fakulta ekonomicko-správní - Ústav podnikové ekonomiky a managementu
Hlavní řešitel: Kantorová Kateřina
Popis:
Hlavním cílem projektu je restrukturalizace marketingově zaměřených předmětů. Především se jedná o inovaci výuky v rámci seminářů s akcentem na práci s moderní technikou a využití nových výukových metod. V rámci projektu bude zakoupena technika pro pořizování a prezentaci fotografií a videí. Pilotně budou ověřeny možnosti moderních způsobů výuky, které následně budou využívány i při výuce v nově akreditovaných programech.
Hlavním cílem projektu je restrukturalizace marketingově zaměřených předmětů. Především se jedná o inovaci výuky v rámci seminářů s akcentem na práci s moderní technikou a využití nových výukových metod. V rámci projektu bude zakoupena technika pro pořizování a prezentaci fotografií a videí. Pilotně budou ověřeny možnosti moderních způsobů výuky, které následně budou využívány i při výuce v nově akreditovaných programech.