Inovace předmětu Komunikace v krizích
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.17 - 31.12.17
Pracoviště:
Fakulta ekonomicko-správní - Ústav regionálních a bezpečnostních věd
Hlavní řešitel: Zdražil Pavel
Popis:
Krizová komunikace je zásadní součástí krizového řízení, a to jak z hlediska soukromoprávních organizací, tak z hlediska součinnosti orgánů veřejné správy v rámci ochrany obyvatelstva, majetku a životního prostředí. Jedná se o dynamicky se rozvíjející obor, který v souvislosti s technologickým pokrokem, globalizací, měnící se geopolitickou situací a zvyšujícím se počtem mimořádných událostí, musí neustále reflektovat nové trendy a změny v celospolečenské poptávce. Současně se stává stále významnějším tématem nejen v oblasti bezpečnosti, ale kvůli rostoucím socio-ekonomickým dopadům mimořádných událostí je akcentována ve stále pestřejší škále oborů. Cílem projektu je aktualizace a zvýšení kvality výuky předmětu ?Komunikace v krizích?, jež je vyučován v prezenční i kombinované formě bakalářského studia. Realizací projektu dojde zejména k zatraktivnění a obohacení stávající výuky, zvýšení uplatnitelnosti absolventů a zvýšení erudice vyučujícího, která umožní další zvyšování kvality výuky.
Krizová komunikace je zásadní součástí krizového řízení, a to jak z hlediska soukromoprávních organizací, tak z hlediska součinnosti orgánů veřejné správy v rámci ochrany obyvatelstva, majetku a životního prostředí. Jedná se o dynamicky se rozvíjející obor, který v souvislosti s technologickým pokrokem, globalizací, měnící se geopolitickou situací a zvyšujícím se počtem mimořádných událostí, musí neustále reflektovat nové trendy a změny v celospolečenské poptávce. Současně se stává stále významnějším tématem nejen v oblasti bezpečnosti, ale kvůli rostoucím socio-ekonomickým dopadům mimořádných událostí je akcentována ve stále pestřejší škále oborů. Cílem projektu je aktualizace a zvýšení kvality výuky předmětu ?Komunikace v krizích?, jež je vyučován v prezenční i kombinované formě bakalářského studia. Realizací projektu dojde zejména k zatraktivnění a obohacení stávající výuky, zvýšení uplatnitelnosti absolventů a zvýšení erudice vyučujícího, která umožní další zvyšování kvality výuky.