Multimediální podpora pro výuku předmětu Elektronický obchod
Provider: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Programme: FRVŠ - F5 d)
Implementation period: 01.01.12 - 31.12.12
Workplace:
Team member: Bílková Renáta
Description:
Předkládaný projekt umožní ve vzdělávacích programech na Fakultě ekonomicko-správní (FES) Univerzity Pardubice (UPa) rozšířit znalosti a dovednosti o praktické a teoretické aplikace problematiky elektronického obchodování, zejména v systémech typu B2C a B2B. To umožní studentům pochopit princip elektronického obchodování a jeho aspekty v druhé dekádě nového milénia. V současné době jsou studenti konfrontováni s problematikou elektronického obchodu v každodenním životě. Podstatou projektu je, aby student porozuměl systému elektronického obchodu, vyzkoušel si jeho praktickou aplikaci, byl obeznámen s bezpečností v oblasti elektronického obchodu (zejména v oblasti peněžních transakcí a ochraně osobních údajů) s ohledem na specifika České republiky. Dále pak by měl být student seznámen s principy internetového marketingu a to především marketingu typu optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing vyhledávacích strojů (SEM), internetové analytické nástroje a marketing vztažený k sociálním sítím.
Předkládaný projekt umožní ve vzdělávacích programech na Fakultě ekonomicko-správní (FES) Univerzity Pardubice (UPa) rozšířit znalosti a dovednosti o praktické a teoretické aplikace problematiky elektronického obchodování, zejména v systémech typu B2C a B2B. To umožní studentům pochopit princip elektronického obchodování a jeho aspekty v druhé dekádě nového milénia. V současné době jsou studenti konfrontováni s problematikou elektronického obchodu v každodenním životě. Podstatou projektu je, aby student porozuměl systému elektronického obchodu, vyzkoušel si jeho praktickou aplikaci, byl obeznámen s bezpečností v oblasti elektronického obchodu (zejména v oblasti peněžních transakcí a ochraně osobních údajů) s ohledem na specifika České republiky. Dále pak by měl být student seznámen s principy internetového marketingu a to především marketingu typu optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing vyhledávacích strojů (SEM), internetové analytické nástroje a marketing vztažený k sociálním sítím.