Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Authors: Semerák Pavel | Kubanová Jana
Year: 2007
Type of publication: článek v odborném periodiku
Name of source: Forum Statisticum Slovacum
Publisher name: Slovenská štatistická a demografická spoločnosť
Place: Bratislava
Page from-to: 142-146
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu Článek se zabývá otázkou marketingových strategií v oblasti turismu. Je věnován pilotní studii zájmů zákazníků o produkty cestovních kanceláří. Důraz je kladen na metodologii sestavení dotazníku a předvýzkumu. marketingový výzkum;dotazník;předvýzkum
eng Marketing research in the field of tourism This paper deals with the problem of marketing strategy in the field of tourism. The basic steps of the investigation are described as pilot study and advance research. The methodology of questionary formation and strategy of inquiry is analysed. marketing strategy;pilot study;questionary formation