Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy
Year: 2004
Type of publication: kapitola v odborné knize
Name of source: Informačné systémy verejnej správy
Publisher name: Vydavateľstvo Ekonóm
Place: Bratislava
Page from-to: 146-154
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy Orgány veřejné správy v současné době řeší problém své reformy v podmínkách zvyšujících se požadavků na rozsah a kvalitu služeb občanům, současně s požadavky na stálé snižování svých nákladů na straně druhé. Cíle reformy organizací veřejné správy jsou jednoznačné - vyšší účinnost, vyšší efektivita nákladů, pružnost, lepší odezva na požadavky veřejnosti a větší zaměření na služby občanům. Veřejná správa v rámci své reformy modernizuje a reorganizuje své struktury a vnitřní procesy. Tento vývoj vyžaduje i používání nejmodernějších informačních technologií. Technologií, které mají v sobě zabudované aplikace umělé inteligence. veřejná správa, umělá inteligence, občan, informační systémy, komunikace
eng Application options of artificial intelligence in citizen-public administration communication Goals of public administration reform are higher effectiveness; higher cost effectiveness; adaptability; better response for public requests and better public services. It is modernized and reconstituted a structures and internal processes in public administration. It makes managers innovate information technologies. information systems, public administration, citizen, communication, artificial intelligence